|

Bateria care alimentează autovehiculele, autobuzele și stivuitoarele BYD

De ce o baterie Fier-Fosfat BYD?
Bateria Fier-Fosfat BYD a fost realizată pentru a alimenta autovehiculele, autobuzele și stivuitoarele BYD. Bazându-se pe mulți ani de experiență în tehnologia acumulatorilor, bateria Fier-Fosfat BYD este sigură, stabilă, ecologică și garantează o durată mai lungă de viață. Proiectare
Soluția de încărcare
BYD oferă soluții multiple de încărcare, cum ar fi încărcare la AC (curent alternativ) de 7kW și 40kW pentru BY6 e6, încărcare la 80kW pentru autobuzul BYD și încărcare la AC (curent alternativ) de 40kW. Pantograful de 200kW este în curs de investigare. Infrastructura de încărcare BYD este ușor de instalat, de utilizat și de întreținut.
Interfața de alimentare AC (curent alternativ)
Sistemul de încărcare la bord BYD AC este ușor și mic, ușor de utilizat și potrivit pentru diverse locații. Interfața de alimentare BYD AC adaugă un modul DTU care monitorizează procesul de încărcare, colectează informațiile despre încărcarea vehiculului și încarcă automat toate informațiile către centrul de service.

80 KW
Dimensiuni 400*200*690 (mm)
Greutate 30kg
Tensiune nominală 400V
Max. Putere 2 * 40kW
Max. Curent 126A
Gradul IP IP55
Lungimea cablului 3m
Mufe 2
40 KW 70 KW
Dimensiuni 400*200*690 (mm) 400*600*1900 (mm)
Greutate 28kg 150kg
Tensiune nominală 400V 220V
Max. Putere 40kW 7kW
Max. Curent 63A 32
Gradul IP IP55 IP55
Lungimea cablului 3m 3m
Mufe 1 1
Carusel de încărcare verticală
Diferența pentru un șofer de taxi electric este că trebuie să se obișnuiască cu procesul de încărcare în locul celui de alimentare cu combustibil și să învețe sa abordeze aspectele legate de încărcare. Caruselul de încărcare verticală BYD, proiectat special, face încărcarea unui taxi electric să fie foarte ușoară și convenabilă. În plus, cel puțin 12 unități din BY6 e6 pot fi încărcate în același timp într-un spațiu de 42 m2
Avantaje
Utilitatea spațiului
12 vehicule electrice pot fi încărcate în același timp într-o zonă de încărcare circulantă de 42 m2.

Confortul utilizatorului
Ușor de utilizat chiar și pentru un șofer nou, inclusiv intrarea și ieșirea din carusel.

Siguranța
Caruselul de încărcare verticală este proiectat astfel încât să reziste în caz de cutremur puternic (8 grade pe scara Ritcher).

Construcția
Pe baza diferitelor seturi de mașini de încărcare, se pot alege mai multe combinații.
Specificații pentru caruselul de încărcare verticală într-un singur set
Dimensiunea și suprafața podelei 7800 × 5300 × 21000 mm
Aproximativ 42m2(aproximativ 2 locuri de parcare)
Spații de parcare și capacitatea de service 12 locuri de parcare
Cutie de alimentare de 40 KW: 36 de autovehicule pe zi
Cutie de alimentare de 100kW: 108 de autovehicule pe zi
Viteza de rotație 4,8 m / min, se întoarce în cerc în aproximativ 6 minute;
Rotire înainte / înapoi
Timpul maxim de preluare este de 3 minute.
Tensiune de admisie Standard european 3-faze, AC380V
Puterea de distribuție cutia de alimentare 400kW cutia de alimentare 500KW
100KW: 1250KW
Suport pentru cutia de alimentare Pistolul de încărcare standard 40KW produs în China/America/Europa
Pistolul de încărcare standard 100KW BYD
Soluție duală de încărcare-descărcare
Vehicul la rețea
În timpul orelor de vârf, utilizatorii BYD EV pot încărca vehiculul la rețea și să stocheze energia în bateria internă. În timpul orelor de vârf, utilizatorul poate opta să transmită energia de la bateria internă înapoi la rețea ca sursă de energie de urgență, ceea ce poate ajuta rețeaua să realizeze deplasarea sarcinii și reducerea presiunii.
Vehicul la vehicul
Această funcție poate contribui la realizarea "încărcării" între două vehicule electrice într-o situație de urgență în cazul în care un vehicul a rămas fără baterie. În cazul unei căderi de curent, o singură EV (baterie internă) poate fi încărcată prin intermediul alteia.
Vehicul la sarcină
Atunci când utilizatorul EV este izolat de rețeaua electrică, un vehicul electric poate furniza energie A / C (monofazată sau trifazată) pntru orice aparat electric sub 15kW.
Un nou nivel de tehnologie avansată BYD pentru noile vehicule electrice
Motorul în butucul roții asigură autobuzului BYD o mai mare eficiență, precum și economie de spațiu.
Autobuzul electric BYD adoptă motorul în butucul roții conceput de BYD. Este instalat pe puntea de acționare din spate împreună cu tehnologiile regenerative de frânare. În comparație cu un motor normal, sistemul punții de acționare spate al autobuzului electric BYD nu are cutie de viteze, arbore transmisie sau mecanism diferențial. Puterea motorului este transmisă direct la roți, înregistrând astfel progrese semnificative în ceea ce privește eficiența transmisiei și reducerea zgomotului și a vibrațiilor. În plus, greutatea autobuzului poate fi redusă cu 300 kg, iar spațiul din interior este economisit în mod semnificativ
Specificațiile tehnice ale motorului în butucul roții:
Tipul motorului Motor sincron cu magnet permanent
Max. Putere 90 KW(*2)
Max. Cuplu 350N.m(*2)
Viteza de rotație 0~7500 rpm
Tensiunea nominală de funcționare 540 V
Raportul de viteză 17,7 (viteza maximă: 70km/h)
Tipul de răcire Răcirea apei
Electrică sau pe bază de benzină?
Dispozitivul de control al motorului cu încărcător integrat la bord controlează funcția bateriei și a motorului, permițând motorului de acționare să funcționeze în sens invers, schimbând DC (curentul direct) în AC (curent alternativ) și reglând viteza vehiculului. Sistemul distribuit de gestionare a bateriei este alcătuit din dispozitivul de colectare a semnalului și dispozitivul de control, care poate verifica starea de lucru a fiecărei celule.
Sistem regenerativ de frânare
Sistemul regenerativ de frânare transformă o parte din energia cinetică în energie electrică și o stochează în baterie pentru a oferi o gamă suplimentară de conducere. Amplitudinea vehiculului poate fi mărită în consecință cu zgomot mai redus prin adoptarea unui astfel de sistem regenerativ.


Sistem cu mod dual


Sistemul BYD cu Mod Dual (DM) permite șoferilor să treacă de la modul complet electric (modul EV) la modul electric hibrid (modul HEV).

Cu sistemul cu Mod Dual, autovehiculul poate trece fie în modul complet electric fie în modul hibrid de tip plug-in, după preferența șoferului. Autovehiculul în modul HEV este alimentat în mare parte electric, iar motorul are doar o funcție de asistență. Având în vedere acest fapt, acest hibrid se distinge de alți hibrizi și poate fi numit un hibrid puternic. Sistemul cu Mod Dual salvează mai multă energie decât cel pe benzină și este mai puternic decât cele complet electrice.
Avantajele Sistemului cu Mod Dual
Amplitudine nelimitată
Când autovehiculul rămâne fără curent, îl puteți încărca sau pur și simplu îl treceți în modul HEV pentru a putea continua

Economisirea banilor
Puteți alege să conduceți întotdeauna autovehiculul în modul complet electric, cu benzină ca rezervă.

Încărcare la domiciliu
Sistemul cu Mod Dual poate fi încărcat direct la o priză de uz casnic.

Ecologic
Atunci când autovehiculul funcționează în modul EV nu există emisii din țeava de eșapament
Sistemul nou cu Mod Dual îmbunătățește eficiența, energia și economia de energie
Sistemul cu Mod Dual a fost inițial adoptat în BYD F3DM, care a fost introdus în 2010. În 2012, sistemul cu Mod Dual II a fost lansat cu BYD Qin, oferind îmbunătățiri în ceea ce privește eficiența, puterea și economia de energie.